ვერ იშორებთ ზედმეტ წონას? ამ მეთოდით მარტივად მიაღწევთ სასურველ შედეგს!


ცოტამ თუ იცის, რომ იოგა საუკეთესო საშუალებაა ზედმეტი წონის მოსაშორებლად, ორგანიზმის გამართული და ხარისხიანი ფუქნციონირების ხარჯზე ცხიმები მარტივად დაიწვება, ყურადღებით გაეცანით ამ ინფორმაციას და გაიგეთ, რომელი ვარჯიშები დაგეხმარებათ პრობლემის მოგვარებაში!

როგორ გავხდეთ მარტივად, დიეტის გარეშე

ვარჯიში #1

გაწიეთ ფეხები მხრების სიგანეზე, დაჭიმეთ მუცელი, ერთი ფეხის გული დაიდეთ მეორე ფეხის ბარძაყზე, ხელები აწიეთ მაღლა და შეატყუპეთ ხელის გულები. გაჩერდით ამ მდგომარეობაში 30 წამით, შემდეგ კი გაიმეორეთ მეორე მხარეზე.

ვარჯიში #2

გადადგით დიდი ნაბიჯი და მაქისმალურად ჩაჯექით, ხელები აწიეთ მაღლა და შეაერთეთ გულები. გაჩერდით ამ მდგომარეობაში 30 წამის განმავლობაში, შემდეგ გაიმეორეთ საპირისპირო მხარეზე.

ვარჯიში #3

ხელის გულები დააყრდენით იატაკს, ფეხები გაწიეთ წინ, ზურგით იატაკისკენ. გაჭიმეთ მტელი სხეული, ეცადეთ მხოლოდ ფეხის თითები და ხელის გულები ეხებოდნენ მყარ ზედაპირს. შეასრულეთ აქტივობა 3 წუთის განმავლობაში.

ვარჯიში #4

მოხარეთ მუხლები, ხელის გულები დააყდენით იატაკს და მაქსიმალურად აიწიეთ ზემოთ. გაიმეორეთ 15-ჯერ.

ვარჯიში #5
მოთავსდით თუქული პოზით, დაიდეთ ხელის გულები მუცელზე, ზურგი გაასწორეთ. ამოისუნთქეთ და შემდეგ სწრაფად ჩაისუნტქეთ ცხვირით, ამუშავეტ მცულის კუნთები. გაიმეორეთ 11-ჯერ.

ასევე დაგაინტერესებთ: 8 ეფექტური ვარჯიში კისრის ოსტეოქონდროზის წინააღმდეგ! ეს უნდა სცადოთ!

loading...


მოგწონთ სტატია?
Send to a friend