სასარგებლო ჩვევები, რომლებიც ზედმეტ კოლოგრამებს მოგაშორებთ! გაიგეთ მეტი…


სასარგებლო ჩვევების დასწავლით, თქვენ შეძლებთ ერთდროულად ჯანმრთელობის მდგომარეობის გაუმჯობესებას და პარალელურად ზედმეტი კილოგრამების მოშორებას. სწორად კვებისა და სასარგებლო რჩევების დახმარებით თქვენი სხეული საუკეთესო ფორმაში იქნება! ყურადღებით გაეცანით ინფორმაციას და აუცილებლად გაითვალისწინეთ!

1.მოამზადეთ შვრიის ფაფა რძესთან ერთად
ეს საუზმის ერთ-ერთი იდეალური ვარიანტია. შვრიის სასარგებლო თვისებებთან ერთად ორგანიზმს რძის შემცველობითაც გაიმდიდრებთ.

2.შეიტანეთ რაციონში ცხარე საკვები
სხვადასხვა სახის წიწაკის ყოველდღიურად მიღება დაგეხმარებათ სწრაფად დაწვათ ცხიმები და ჩაახშოთ მადა.

3.მიირთვით გამომცხვარი კარტოფილი
ამგვარი სკავები არ ამხოლოდ გემრიელი, არამედი სასარგებლოცაა.

4.დაუმატეთ კაკაო ყავაში
კაკაო ძლიერი ბუნებრივი ანტიოქსიდანტია, რომელიც სისხლის მიმოქცევას აუმჯობესებს.

5. გამოიყენეთ სეზამის თესლი
ის 7-ჯერ უფრო მეტ კალცს შეიცავს ვიდრე ხაჭო.

6.ყურადღება მიაქციეთ წიწაკას
ბულგარულ წიწაკაში დიდი რაოდენობით C ვიტამინი და რიგი სასარგებლო ნივთიერებებია.

7.დალიეთ კეფირი ღამით
კეფირი ვახშმისთვის იდეალური ვარიანტია, ის აუმჯობესებს საჭმლის მომნელებელი სისტემის ფუნქციონირებას.

8.მიირთვით მცენარეების ჩაი
ახლად დაყენებული ბალახეული ჩაი იდელურია ორგანიზმისთვის.

9.დაიწყეთ ექსპერიმენტები პომიდვრის მომზადებისას
ეს ძალიან სასარგებლო და გემრიელი პროდუქტია, რომელიც არ კარგავს თავის თვისებებს მაღალ ტემპერატურაზეც კი.

10.მოამზადეთ ომლეტი მთლიანი კვერცხისგან
ცილაც და გულიც ძალიან მნიშვნელოვანია, ისინი ასუფთავებენ ღვიძლს.

11. მიიღეთ მეტი თხილი
ჩაანაცვლეთ თხილით ჩიფსები და მსგავსი წასახემსებელი პროდუქტები.

12.ნუ გადაყრით ლიმონის ქერქს
ლიმონის ცედრა უფრო მეტ C ვიტამინს შეიცავს ვიდრე მისი გული, შესაბამისად ქერქის გამოყენება ნებისმიერ საჭმელში შგეიძლიათ.

13.დაუმატეთ სალათებს ავოკადო
ის ბუნებრივ ცხიმებს შეიცავს რომელიც ორგანიზმისთვის ძალიან სასარგებლოა.

ასევე დაგაინტერესებთ: ეფექტური კოქტეილი წონაში დაკლების მსურველებისთვის– ბრტყელი მუცელი უკვე 1 თვეში