როგორ გავხდეთ ზაფხულისთვის? – ცნობილი დიეტოლოგის რჩევები…


,,დიუკანის მეთოდი“ 2000 წელს გაჩნდა, მას შემდეგ ასობით ქალმა და მამაკაცმა გამოსცადა ეს საკუთარ თავზე. ჩვენ გთავაზობთ ცნობილი დიეტოლოგის პიერ დიუკანის რჩევებს, გაიგეთ როგორ უნდ აგახდეთ ზაფხულისთვის. ყურადღებით გაეცანით საინტერესო ინფორმაციას და მოემაზდეთ თქვენც!

პიერ დუკანის მეთოდი გახდომისთვის:

ამ ბოლო აღმოჩენას პიერი ,,ზაფხული კვებას“ უწოდებს, იმისათვის, რომ საგრძნობლად დაიკლოთ პირველ რიგში ფსიქოლოგიურად მზად უნდა იყოთ! ეს მეთოდი განკუთვნილია იმ ადამიანებისთვის, რომლებსაც გახდომა საკუთარი სურვილით სურთ და არა რაიმე ჯანმრთელობის პრობლემის გამო.

ორშაბათი: უნდა მიირთვათ მხოლოდ ცილოვანი პროდუქტები
სამშაბათი: ცილოვანი პროდუქტები და ბოსტნეული
ოთხშაბათი: ცილები, ბოსტნეული, ხილი
ხუთშაბათი:ცილები, ბოსტნეული, ხილი, სასარგებლო მარცვლეულის პური
პარასკევი: ცილები, ბოსტნეული, ხილი, სასარგებლო მარცვლეულის პური, ყველის ნაჭერი
შაბათი: ცილები, ბოსტნეული, ხილი, სასარგებლო მარცვლეულის პური, ყველის ნაჭერი, სპაგეტი, კარტოფილი.
კვირა: შეგიძიათ მიირთვათ იგივე რაც შაბათს+ ,,ბონუს დღე“ შეგიძლიათ მიიღოთ ნებისმიერი პროდუქტი.

ორშაბათიდან ისევ თავიდან იწყებთ პროცესს.

პირველ კვირაში იკლებთ დაახლოებით -1,300 გრამს.
მეორე კვირა-1,200 გ
მესამე კვირა- 1 კგ
მეოთხე კვირა-800 გ
მეხუთე კვირა-700 გ

მთლიანობაში ამ მეთოდით შეძლებთ სრულიად ჯანსაღად და შეუზღუდავად დაიკლოთ 6-8 კგ.

გაითვალისწინეთ დიუკანის რჩევები და იზრუნეთ საკუთარ ფორმებზე!

ასევე დაგაინტერესებთ: აი, როგორ უნდა დაიკლოთ წონაში თქვენი სხეულის ტიპის მიხედვით…