მასაჟი, რომელიც თავის ტკივილს საბოლოოდ აქრობს, როგორ ვუმკურნალოთ საკუთარ თავს


Various body pain

კისრის ტკივილი

თავს ისე მოკიდეთ ხელები, როგორც ეს ფოტოზეა ნაჩვენები და ცერა თითებით 30 წამის განმავლობაში წრიული მოძრაობა აკეთეთ, შემდეგ გაჩერდით. ვარჯიში დღეში რამდენჯერმე გაკეთეთ.

თავის ტკივილი

ხელები ერთმანეთ ჩასჭიდეთ ისე, როგორც ეს სურათზეა ნაჩვენები და 1 წუთის განმავლობაში ცერა და საჩვენებელი თითები ერთმანეთს მიაჭირეთ, შემდეგ იგივე მარცხენაზე გაიმეორეთ.

ტკივილი ქუსლის ზევით

ფეხს მოკიდეთ ცერა და საჩვენებელი თითები და თითებით წრიული მოძრაობა 30 წამის განმავლობაში აკეთეთ. მასაჟი დღეში რამდენჯერმე გაიმეორეთ.

ფეხის გულის ტკივილი

დაჯექით სკამზე, მარცხენა ფეხი მარცხენაზე გადაიდეთ და ცერა თითი ფეხის გულს ცენტრში მიაჭირეთ და წრიულად 1 წუთის განმავლობაში ამოძრავეთ. იგივე გაიმეორეთ მარცხენა ფეხზეც. ვარჯიში რამდენიმე დღე აკეთეთ.

მუხლის ტკივილი

დაჯექით იატაკზე და 3 თითი მუხლს მიაჭირეთ იმ ადგილას, როგორც ეს სურათზეა ნაჩვენები, სამივე თითი 1 წუთის განმავლობაში წრიული მოძრაობა აკეთეთ. ვარჯიში დღეში რამდენჯერმე გაიმეორეთ.

loading...


მოგწონთ სტატია?
Send to a friend