გვითხარით, სხეულის რა ნაწილში სუქდებით და ჩვენ გეტყვით, როგორ გამოასწოროთ ეს!


არსებობს სხეულის ცხიმის გამომუშავების ორი ტიპი: ანდროიდი და გინოიდი.
ანდროიდის ცხიმის გამომუშავების პატერნი დასახელებულია იმიტომ, რომ ამას მამაკაცები უფრო განიცდიან, ვიდრე ქალები. გაგიგიათ ალბათ „ვაშლის“ ტანის ტიპი, როცა მხრები უფრო განიერია, ვიდრე თეძოები.

გინოიდი კი ქალებში უფრო გავრცელებულია. ეს არის მსხლის ფორმის სხეულის ფორმა, როცა თეძოს გარშემოწერილობა უფრო განიერია, ვიდრე მხრების.



1. ზედა ტანის სიმსუქნე (ანდროიდი)

ეს ტიპი მიგვითითებს, რომ ეს ადამიანი ჭამს ბევრს და ვარჯიშობს ცოტას. ყოველ დღეს 30 წუთი ივარჯიშეთ ხოლმე.

2. მუცლის გარშემო სიმსუქნე (ანდროიდი)

ექსტრაწონა ამ არეაში გამოწვეულია სტრესით, დეპრესიით ან მღელვარებით. ვარჯიში და რელაქსაცია საუკეთესო გამოსავალი იქნებოდა ამ პრობლემის გადასაჭრელად. თუ ეს არ გამოდის, მიაკითხეთ პროფესიონალ თერაპევტს.

3. ქვედა ტანის სიმსუქნე (გინოიდი)

ეს პრობლემა ქალების უმეტესობას აწუხებს. ქვედა ტანის, გულსისხლძარღვთა ვარჯიშები საუკეთესო იქნება თქვენთვის. იცოდეთ, რომ ეს ძნელი იქნება.

4. გაბერილი მუცელი (ანდროიდი)

ამ არეაში ცხიმს იწვევს გადამეტებული ალკოჰოლი და/ან სუნთქვის სიძნელეები. სცადეთ მიიღოთ ცოტა ალკოჰოლი და ფოკუსირდით სუნთქვის სხვადასხვა ვარჯიშზე.

5. ქვედა ტანის სიმსუქნე, რომელიც აგანიერებს ფეხებს ( გინოიდი)

ეს ემართებათ მათ, ვინც ორსულად არის. ფეხები შეიძლება უბრალოდ გაგისივდეთ. სცადეთ წყლის აერობიკა.

6. დიდი, გამოშვერილი მუცელი, ზურგის ცხიმთან ერთად ( ანდროიდი)

ამას ზუსტად ფიზიკური აქტივობების ნაკლებობა იწვევს. არ დაჯდეთ მკაცრ დიეტაზე. ჭამეთ ცოტ-ცოტა და ხშირად.

ასევე დაგაინტერესებთ: ისეირნე დღეში ოცი წუთი და შვიდი წლით დიდხანს იცოცხლებ! შეაჩერე დაბერების პროცესი!