გახდომის იაპონური მეთოდი: დღეში 5 წუთიანი ვარჯიში


2 (1)

ამ მეთოდის მიხედვით წონაში დასაკლებად დიეტა არაა საჭირო. აქ მთავარი ფიზიკური დატვირთვაა, რომლისთვისაც დაგჭირდებათ:

გრძელი პირსახოცი;
შესაკრავი ლენტი;
ჰორიზონტალური მდგომარეობა;
დღეში 5 წუთი.

ეს მეთოდი იმაში მდგომარეობს, რომ დახვეულ პირსახოცზე 5 წუთის განმავლობაში წევხარ და ამის მუცლის ზედმეტი ცხიმები სწრაფად იწვება.

თავიდან ასეთ მდგომარეობაში 5 წუთი გაჩერება გაგიჭირდებათ, ამიტომ ეს სავარჯიშო 2-3 წუთის განმავლობაში აკეთეთ.

გარდა იმისა, რომ წონაში იკლებთ, პირსახოცით მარტივად შეიძლება, სიმაღლეში რამდენიმე სანტიმეტრით გაიზარდოთ და მკერდის ფორმა გააუმჯობესოთ. ამისთვის პირსახოცი მკერდის დაბლა ზურგის მხარეს დაიდეთ.

ეფექტურობის მთავარი საიდუმლო იმაში მდგომარეობს, რომ ის რეგულარულად უნდა შეასრულოთ. თუ 1 დღესაც გამოტოვებთ სასურველ შედეგს ვერ მიიღებთ.

loading...


მოგწონთ სტატია?
Send to a friend