ექსპრეს-მზადება ზაფხულისთვის! დაიკელით წონაში ამ 6 პროდუქტის აკრძალვით!


ზაფხული მოდის და დროა ვიზრუნოთ ლამაზი ფორმების დაბრუნებაზე, სანამ დამღლელ დიეტებსა და სხვადასხვა პროცედურებს დაიწყებდეთ, გაეცანით ჩვენ მიერ შემოთავაზებულ ინფორმაციას-გაიგეთ, რომელი პროდუქტები უნდ აამოიღოთ საკვები რაციონიდან, რათა სასურველ შედეგს მარტივად მიაღწიოთ.


1. შეამცირეთ მარილის მოხმარება

მარილის გადაჭარბებულა ორგანიზმში აკავებს წყალს, ეს კი ზედმეტი კილოგრამების მატებას იწვევს. ამიტომ ჯობია ეტაპობრივად შეამციროთ მარილის პორციები და ჩაანაცვლოთ ის სანელებლებითა და მწვანილებით.

2. შეამცირეთ რძის მოხმარება

იმისათვის, რომ გახდომის პროცესი შედეგიანად დასრულდეს, საჭიროა რძის მომხარების შემცირებაც, ჩაანაცვლეთ ის კეფირით, მაწონით ან უცხიმო იოგურტით.

3.დაივიწყეთ ცხარე სანელებლები
მათი მიღება ხელს უწყობს მუცლის არეში ცხიმების დაგროვებას.

4.თავი აარიდეთ ნახშირწყლებს
უარი უნდ ათქვათ ტკბილეულზე, დესერტებსა და გაზიან სასმელებზე.

5.გადადით ნატურალურ პროდუქტზე

დამუშავებული პროდუქტები შეიცავენ დიდი რაოდენობით შაქარსა და ნატირუმს, რაც ხელს უწყობს ცხიმის დაგროვებას.

6.მიირთვით ხილი!
თუ გახდომა გსურთ, აუცილებლად უნდა მიიღოთ ხილი. ამით გაამდიდრებთ ორგანიზმს. მიირთვით ციტრუსები, ისინი შეიცავენ დიდი რაოდენობით ფრუქტოზას, რაც ხელს უწყობს მეტაბოლური პროცესების გააქტიურებას.

გაითვალისწინეთ ჩვენი რჩევები და იზრუნეთ საკუთარ სხეულზე!

ასევე დაგაინტერესებთ: აი, როგორ უნდა დაიკლოთ წონაში თქვენი სხეულის ტიპის მიხედვით…