დიეტური გემრიელი საჭმელი ბადრიჯნისგან! დაწვით ცხიმები მარტივად!


ბადრიჯნის მინიპიცა – საჭმელი, რომელიც წვავს ცხიმებს. რაც უფრო ბევრს ჭამთ, გახდომის პროცესი მით უფრო აქტიურად მიმდინარეობს. საჭმელი კი არა საოცრებაა.

ბადრიჯნის დიეტური საჭმელი
ინგრედიენტები:

• ½ ჩ/კ მარილი

• 1 ს/კ მცენარეული ზეთი

• 1ჭიქა გახეხილი ყველი ცხიმის გარეშე

• 1 დიდი პომიდორი

• ნივრის 2 კბილი

• ახალი ბაზილიკის რამდენიმე ფოთოლი

• ½ ჩ/კ პროვანსული ბალახების ნარევი

მომზადება:

1. ბადრიჯანი გარეცხეთ, დაჭერით 1 სანტიმეტრის სისქის რგოლებად, რამდენიმე წუთი ცივ, მარილიან წყალში ამოავლეთ.

2. ბადრიჯანი წყლიდან ამოიღეთ, ქაღალდის ხელსახოცით გაამშრალეთ. ღუმელი 180 გრადუსზე მოათავსეთ.

3. ნიორი დაჭერით და მოხრაკეთ მცენარეულ ზეთში იქამდე, სანამ ოქროსფერ ფერს არ მიიღებს.

4. ნიორს დაუმატეთ ბაზილიკის ფოთოლი, პატარა კუბიკებად დაჭრილი პომიდორი. მოხრაკეთ იქამდე, სანამ არ მომზადდება.

5. პროვანსული ბალახები მოაყარეთ, აცხვეთ 20 წუთი.

6. ცოტა ხნის შემდეგ ბადრიჯანს მომზადებული ტომატის ნარევი დაუმატეთ, დაამატეთ ყველი და კვლავ ღუმელში 10 წუთით შედგით.