დღეში მხოლოდ 3 ვარჯიში, შედეგად კი საოცარი ფიგურა-ეს უნდა სცადოთ!


გთავაზობთ ეფექტურ ვარჯიშებს, დღეში რამდენიმე წუთი და თქვენი ფიგურა იქნება იდეალური! ყურადღებით გაეცანით ინფორმაციას და აუცილებლად სცადეთ!

ვარჯიში მთლიანად სხეულისთვის

1. დადექით სწორად, ხელები აწიეთ მაღლა, მხრების სიგანეზე, გაიჭიმეთ მთელი სხეულით, მაქსიმალურად დაძაბეთ კუნთები. ჩაჯექით ისე, რომ ზურგი იყოს სწორად და ხელებიც არ ჩამოუშვათ, კვლავ ადექით ნელა. გაიმეორეთ 20-ჯერ.

2. დაწექით იატაკზე, ფეხები გაწიეთ მხრების სიგანეზე, წელის ნაწილი წამოწიეთ ზემოთ, ხელებზე დაყრდნობის ხარჯზე. გაიმეორეთ 30-ჯერ. შეასრულეთ ნელა.

3. ფეხის ტერფი დააყრდენით სკამს და გააკეთეთ ჩაჯდომა, ეს იდეალური ვარჯიშია მუცლის, ზურგის და თეძოებისთვის. გაიმეორეთ 20-ჯერ.

აკეთეთ მითითებული ვარჯიშები ყოველდღიურად, რაოდენობა გაზარდეთ ეტაპობრივად და თავად დარწმუნდებით შედეგის ეფექტურობაში!

ასევე დაგაინტერესებთ: 6 ვარჯიში, რომელიც დაგეხმარებათ საჭმლის მონელებასა და მუცლის გათხელებაში!