აი, როგორ უნდა მოაგვაროთ კისრის ტკივილის პრობლემა-სასარგებლო რჩევები!


გაწუხებთ კისრის დაჭიმულობა და ტკივილი? ამის გამომწვევი უამრავი მიზეზი არსბეობს, ცუდი ჯდომის, დგომის და ძილის პოზებიდან დაწყებული- ხერხემლის სეიროზულ პრობლემებამდე. ჩვენ გთავაზობთ ინფორმაციას, თუ როგორ უნდა მოაგვაროთ ეს პრობლემა. ყურადღებით წაიკითხეთ და გაითვალისწინეთ!

1. პირველი ნეკნის დისფუქნცია

ეს მხრებისა და კისრის ტკივილის გამმწვევი ერთ-ერთი მიზეზია. ეს პრობლემა გარკვეული პერიოდის შემდეგ ყალიბდება და ხანგრძლივი უყურადღებობის შემდეგ იჩენს თავს ტკივილის სახით.

აი როგორ უნდა მოაგვაროთ ეს:

გაჩერდით 15 წამით, გაიმეორეთ ორჯერ.


2.დიაფგრამული სუნთქვა

მიუხედავად იმისა, რომ დაუჯერებლად მოგეჩვენებათ, დიახ! სუნთქვას შეუძია კისრის ტკივილი გამოიწვიოს. არასწორი სუნთქვა გარკვეული კუნთების გადაღლას იწვევს.

შესაბამისი ვარჯიში:

დაწექით ჰორიზონტალურად და ერთი ხელი დაიდეთ მკერდზე, მეორე კი მუცელზე. ისუნთქეთ ღმად და ეცადეთ მაქისმალურად გააკეთოთ ეს მუცლით და არა მკერდით.

გაიმეორეთ 10-20-ჯერ.

3. კისრის მოძრაობა

თუ კისრის მოძრაობისა და თავის მიბრუნების დროს ტკივილს გრძნობთ, ეს სავარუდოდ ძილის ცუდი პოზით არის გამოწვეული.

ვარჯიში:

გაიმეორეთ 10-20 ჯერ თითოეულ მხარეზე.

4. გულმკერდის გაფართოება

დღის განმავლობაში არასწორი ჯდომის და დგომის პოზა ბუნებრივია მოქმედებს ჩვენს ხერხემალზე, განსკაუთრებით კი მკერდის განყოფილებაზე.

გამოსასწორებელი ვარჯიში:

5. მოძრაობის მობილიზება

ეს არის შესანიშნავი მეთოდი, რომელიც გაგივარჯიშებთ კისერს. გამოიყენეთ ტილო და გაიმეორეთ ნაჩვენები მოძრაობა

6. კისრის წრეები

ეს დაეხმარება სისხლის უკეთ მოძრაობას, განსაკუთრებით უნდა გააკეთონ მათ, ვინც დიდი ხნით ზის უმოძრაოდ
გაიმეორეთ თითოეული მიმართულებით 5-5-ჯერ.

7.ზედა მხარის დაჭიმვა

ეს ვარჯიში ფრთხილად შეასრულეთ, გაჩერდით 45 წამის განმავლობაში.

ასევე დაგაინტერესებთ: ისეირნე დღეში ოცი წუთი და შვიდი წლით დიდხანს იცოცხლებ! შეაჩერე დაბერების პროცესი!