8 ეფექტური ვარჯიში კისრის ოსტეოქონდროზის წინააღმდეგ! ეს უნდა სცადოთ!


კისრის ოსტეოქონდროზი ძალიან საშიში დაავადებაა, რომელსაც თან ახლავს ისეთი უსიამოვნო სიმპტომები, როგორებიცაა: ზურგის ტკივილი, შაკიკი, თავის ტკივილი, სმენის გაუარესება და ზოგჯერ წონასწორობის დარღვევაც კი.
საბედნიეროდ ამ დაავადბეის მკურნალობა შესაძლებელია თუ ჩვენ მიერ შმეოთავაზებულ სპეციალურ სავარჯიშოებს შეასრულებთ.
8 უმარტივესი აქტივობა და ოსტეოქონდროზი აღარ იქნება თქვენი პრობლემა! გარდა ამისა, გაგიუმჯობესდებათ შრომისუნარიანობა და მეხსიერებაც კი.

სავარჯიშოები:

1.ჩამოწიეთ ნიკაპი მხრისკენ და ნელა შეაბრუნეთ თავი 5-ჯერ მარცხენა მხარეს, 5-ჯერ მარჯვენა მხარეს.

2.ცოტათი აწიეთ ნიკაპი და კვლავ გააკეთეთ ეს აქტივობა ორივე მხარეს.

3.გადახარეთ თავი მარჯვნივ და ეცადეთ ყურით მიწვდეთ მხარს. გაიმეორეთ 5-ჯერ ორივე მხარეს.

4.გასწორედ ნიკაპი წინ, ხელებით დაიდეთ კისერზე და 7 წამში 3-ჯერ მოუჭირეთ ხელებით.

5.დაიდეთ ხელის გული შუბლზე და დაჭიმეთ კისრის კუნთები. აქტივობა შეასრულთეთ 3-ჯერ 7 წამში.

6.დაჭიმეთ კისრის კუნთები, მარცხენა საფეთქელზე დაიდეთ მარცხენა ხელის გული, შემდეგ კი მარჯვენა მხარეს, თითოეულ მხარეზე 7 წამში 3-ჯერ იმეორებთ სავარჯიშოს.

7.გაასწორეთ თავი. დაჭიმეთ კისრის კუნთები და პარალელურად სცადეთ ნიკაპი შეახოთ გულმკერდის მხარეს (საუღლე ფისოს) შემდეგ აწიეთ თავი რაც შეიძლება მაღლა.

8.ხელები შეართეთ თითებით, დაიდეთ ნიკაპის ქვეშ. ეცადეთ ნიკაპი დააჭიროთ ორივე ხელის გულს.

თუ სავარჯიშოების შესრულების დროს იგრძნობთ ტკივილს შეწყვიტეთ აქტივობა. ვარჯიშის პარალელურად ისუნთქეთ მშვიდად და თანაბრად.

ასევე დაგაინტერესებთ: კუნთების ვარჯიში – რომელიც ყველამ უნდა იცოდეს! ეს ცხოვრების ჯანსაღი წესია…