8 დიეტური საჭმელი, რომლის ჭამაც ღამით შეგიძლიათ! ამის შემდეგ თქვენ მშიერი არ იქნებით!


გახდომის მსურველთათვის ოქროს წესი არსებობს: არ ჭამონ დაძინებამდე 3-4 საათით ადრე. ამ ადამიანებს ალბათ კარგად გამოუცდიათ შიმშილი ღამით, რომელსაც ჩვეულებრივი წყლითა თუ კეფირით ვერ მოატყუებენ. თუმცა დიეტოლოგები გვარწმუნებენ, რომ არსებობს რამდენიმე საკვები, რომლის ჭამა ღამითაც კი შეიძლება.

1) ბოსტნეულის ხიზილალა

შეგიძლიათ გემოვნების მიხედვით აარჩიოთ: ბადრიჯნის ან ბოსტნეულის ასორტი.

2) სოკოები

მომზადებული სოკო – დაბალკალორიული პროდუქტია. ჭამეთ ის ზეთის დამატების გარეშე. ღამით ასევე შეგიძლიათ არა მარტო სოკო, არამედ მისი ხიზილალაც კი მიირთვათ.

3) ვირთევზა

დიეტური თევზის თეთრი ხორცი ორგანიზმისთვის ძალიან სასარგებლოა, რადგან ის უამრავ მინერალსა და ვიტამინს შეიცავს. ამ უკანასკნელს კი ორგანიზმი მარტივად შეიწოვს.

4) სიმინდი

მოხარშული სიმინდი ორგანიზმს ქოლესტერინისგან წმენდს. ის ასევე ხელს უშლის ცხიმების დაგროვებას.

5) კომბოსტო

გახდომის მსურველთათვის გემრიელი ვახშამი კომბოსტო იქნება. მისი ნებისმიერი სახე შეიცავს ვიტამინ B-ს, ეხმარება კუჭ-ნაწლავის ტრაქტს მუშაობაში.

6) ჭარხალი

შეუცვლელი პროდუქტი, მეტაბოლიზმის დამრეგულირებელი და სხეულიდან ჭარბი ცხიმების გამომდევნი – ეს ჭარხალია, რომლის ჭამა როგორც უმი, ასევე შემწვარ-მოხარშულიც შეგიძლიათ.

7) გოგრა

დიეტური საჭმელებისაის ყველაზე პოპულარული შემადგენელი ნაწილი გოგრა გახლავთ. ის თავისუფლად შეგიძლიათ ჭამოთ ღამით.



8) თალგამი

გარდა იმისა, რომ თალგამი დიეტურ საჭმელს მიეკუთვნება, ის ორგანიზმს იმუნიტეტს უძლიერებს და ენერგიით ავსებს.

ასევე დაგაინტერესებთ: ისეირნე დღეში ოცი წუთი და შვიდი წლით დიდხანს იცოცხლებ! შეაჩერე დაბერების პროცესი!