4 მარტივი ვარჯიში, რომელიც წელის საშინელ ტკივილს სამუდამოდ მოგიხსნით!


493x335_low_back_pain_overview_slideshow

ბევრ ადამიანს აწუხებს წელის ტკივილი, რაც დამღლელი რუტინისა და არაჯანსაღი ცხოვრების წესის ბრალია. ამ სტატიაში თქვენ ნახავთ, თუ როგორ უნდა აარიდოთ თავი საშინელ ტკივილებს მარტივი ვარჯიშების გაკეთებით. ვარჯიშების გაკეთება მხოლოდ 1 წუთს წაგართმევთ, ასე რომ არ დაიზაროთ!

1. დაჯექით სწორ ზედაპირზე. ერთი ფეხი გაშლილი დატოვეთ, ხოლო მეორე მოკეცეთ. მოკიდეთ ფეხს ხელი მუხლთან და მკერდისკენ მიიზიდეთ. გააჩერეთ ასე 10 წამი, შემდეგ ფრთხილად დაუშვით და გაიმეორეთ იგივე მოძრაობა მეორე ფეხით.

2. წამოწექით და ფეხები დაალაგეთ ისე, როგორ სურათზეა ნაჩვენები. შემდეგ კი მაღლა ასწიეთ. გაიმეორეთ ეს მოძრაობა 5-ჯერ.

3. დაწექით სწორ ზედაპირზე. ერთი ფეხი გაშლილი დატოვეთ, ხოლო მეორე მოკეცეთ. მოკიდეთ ფეხს ხელი მუხლთან და მკერდისკენ მიიზიდეთ. გააჩერეთ ასე 10 წამი, შემდეგ ფრთხილად დაუშვით და გაიმეორეთ იგივე მოძრაობა მეორე ფეხით.

4. დაჯექით სწორ ზედაპირზე. ფეხები შეატყუპეთ, ხელები წინ წამოწიეთ და ეცადეთ, რომ მისწვდეთ ტერფებს. გაჩერდით ამ პოზაში 10 წამიდა შემდეგ ფრთხილად დაუბრუნდით საწყის პოზას.

ასევე დაგაინტერესებთ: მე წლების განმავლობაში მტკიოდა ხერხემალი სანამ ეს მარტივი და ეფექტური ვარჯიში არ ვცადე

loading...


მოგწონთ სტატია?
Send to a friend